تاثیرات درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی

بررسی انواع پنجره upvc موجود در بازار

تاثیرات درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی

درب و پنجره دوجداره upvc
درب و پنجره یو پی وی سی در واقع به عنوان کاملترین و جدیدترین درب و پنجره دوجداره شناخته شده اند. شاید برای شما نیز سوال باشد که این درب و پنجره ها چه تاثیراتی در زندگی شما خواهند داشت. در این مقاله ما برخی از تاثیرات موثر این درب و پنجره ها را به شما ارائه خواهیم داد تا بتوانید به راحتی تصمیمی درست در انتخاب درب و پنجره مورد نظر خود بگیرید.
 
جلوگیری از اتلاف انرژی
طبق تحقیقات انجام شده حدود 45 درصد از اتلاف انرژی ساختمان ها از درب و پنجره صورت می گیرد.
ساختمان ها سهم بالایی در بکارگیری انرژی داشته و بنابراین اتلاف انرژی در ساختمان ها حجم بسیار بالایی را داراست. بدیهی است که درب و پنجره های فلزی همواره در حال تبادل حرارت به خصوص در زمستان و تابستان هستند .
اما درب و پنجره های دو جداره یو پی وی سی این تبادل حرارتی را به حداقل رسانده و به راحتی می توانند جلوی هدر رفتن انرژی را بگیرند. همچنین میتوانند در کاهش هزینه ها نیز نقش موثری داشته باشند.
 
 
پنجره یو پی وی سی ضد سرقت
این درب و پنجره ها با امنیت و ایمنی بالایی که دارند از ورود مزاحم و دزد به داخل خانه جلوگیری می کنند. با قفل هایی که در این درب و پنجره ها بکار برده شده و همچنین با قطعاتی که در ساخت درب و پنجره های upvc استفاده شده به راحتی می توان امنیت و آرامش را در خانه ها برقرار کرد.
 
امکان استفاده از قفل های اتوماتیک
در در و پنجره upvc می توان از قفل ها و یراق آلات الکترونیکی و کنترل از راه دور استفاده کرد. امکانی که در پنجره های قدیمی آهنی یا آلومینیومی ممکن نبود.
 
همچنین این درب و پنجره های با تنوع رنگی که دارند توانسته اند جوابگوی همه سلیقه ها باشند و به راحتی با انواع محیط ها سازگاری دارند.
 
شرکت سیجاندژ انواع درب و پنجره یو پی وی سی را برای شما طراحی و تولید می کند. شما می توانید برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.
 
منتظر نظرات شما هستیم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.