اجرای پنجره های دوجداره upvc لمینیت با نمایی چوبی

بررسی انواع پنجره upvc موجود در بازار

اجرای پنجره های دوجداره upvc لمینیت با نمایی چوبی

یکی از مزایای بی نظیر پنجره های یوپی وی سی زیبایی ظاهری و امکان تغییر در رنگ و نمای ان است به گونه ای که می توان پنجره ای از جنس پنجره یو پی وی سی اما با طرح چوب داشت که این امر با تکنولوژی لمینیت امکان پذیر است که هزینه زیادی را در بر ندارد.

در گذشته از چوب برای ساخت پنجره ها به منظور سبکی و زیبایی بهتر استفاده می شد اما همان طور که می دانید چوب بسیار  اسیب پذیر است و عمر کمتری نسبت به اهن و الومینیوم دارد و در صورت تغییر اب و هوا فاسد شده و کارایی خود را از دست می دهد اما طبق مزایایی که در بخش های مختلف عنوان کردیم پنجره یو پی وی سی کامل از این نظر بهینه شده است و به وسیله لمینیت می توان پنجره ای از جنس upvc اما طرح و رنگ چوب را طراحی و پیاده سازی کرد.

پنجره upvc با نمای چوبی

پنجره های دوجداره تمامی مشکلاتی که ممکن بود در پنجره های چوبی  رخ دهد را پوشش می دهند و با مهندسی خاصی که در ان ها به کار رفته است از لحاظ امنیت و ظاهر  در بالاترین سطح خود بوده و همه چیز را برای اسایش شما به ارمغان می اورد.

در بحث تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره نیز بارها پیش امده است که کارفرما درخواست پنجره ای با طرح چوب داشته است و تیم کاری ما پس از برنامه ریزی مشخص و تبدیل پنجره های upvc به طرح چوب درخواست کارفرما را به نحو احسن اجرایی کرده است پس این تضمین را به شما می دهیم که هر درخواستی که قابل اجرا شدن باشد را برای رضایت کامل شما انجام خواهیم داد.

یکی از تحولات صنعت ساختمان در اینده به وجود ادمدن پنجره های نسل جدید است که علاوه بر هوشمندی در طرح های مختلف عرضه خواهند شد که ما نیز تلاش خواهیم کرد تا با تغییرات جهانی به روز باشیم و خدمات خود را در هر لحظه، بالاتر از سطح تولید کشور برنامه ریزی کرده و اجرایی کنیم.

منبع:

http://www.hiradupvc.com/%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-upvc-%d9%84%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%a7-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%db%8c-%da%86%d9%88%d8%a8%db%8c/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.