انواع مختلف چارچوب پنجره دوجداره

بررسی انواع پنجره upvc موجود در بازار

انواع مختلف چارچوب پنجره دوجداره

در این مطلب قصد داریم انواع مختلف چارچوب پنجره دوجداره را از نظر مواد به کار رفته بررسی کنیم. مواد مختلفی برای ساخت چارچوب پنجره دوجداره به کار می رود که هرکدام مزایا و معایبی دارند. این چارچوب ها می توانند چوبی، آلومینیومی ، پنجره UPVC و یا استیل باشند. با ما در بررسی انواع این چارچوب ها همراه باشید.

پنجره یو پی وی سی  با چارچوب آلومینیومی
ارزان ترین انتخاب برای چارچوب پنجره دوجداره آلومینیوم می باشد. آلومینیوم به خاطر استحکام ، ماندگاری و سبک بودنش بسیار محبوب است. آلومینیوم می تواند گرمای بیرون را جذب کند و به درون خانه انتقال دهد تا مصرف انرژی درون خانه را کاهش دهد و این مورد باعث می شود که آلومینیوم انتخاب مناسبی برای چارچوب پنجره دوجداره شما باشد.چارچوب پنجره دوجداره

پنجره دوجداره با چارچوب چوبی
چوب به خاطر عایق بندی طبیعی که دارد ، یکی دیگر از انتخاب های محبوب برای پنجره دوجداره می باشد. چوب برعکس آلومینیوم نمی تواند دما را انتقال دهد و معمولا به خاطر از بین رفتن رنگ و خراشیده شدن به تعمیر و نگهداری نیاز دارد.

پنجره دوجداره با چارچوب UPVC
چارچوب UPVC  با کیفیت ترین نوع چارچوب پنجره دوجداره موجود می باشد و این کیفیت دارای دلایلی میباشد. UPVC ویژگی های عایق بندی صدا و گرمای بی نظیری دارد و نمیتواند همچون چارچوب آلومینیومی گرما و سرما را انتقال دهد ولی کمترین هزینه و اقدامات مربوط به تعمیر و نگهداری متعلق به این چارچوب می باشد. UPVC نمی پوسد، از هم جدا نمی شود، رنگ آن تغییر نمی کند و نیاز به رنگ کردن ندارد. چارچوب UPVC پنجره دوجداره به شرایط آب و هوایی ، پوسیدگی شیمیایی، خوردگی و زنگ زدگی، ضربه و مواد خورنده مقاوم است. مطالعات نشان داده است که طول عمر بیش از 60 درصد UPVC در مصارف مربوط به پنجره دوجداره بیشتر از 40 سال می باشد.

منبع :

http://parsrollpayar.com/portfolio-item/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d9%85%d8%ae%d8%aa%d9%84%d9%81-%da%86%d8%a7%d8%b1%da%86%d9%88%d8%a8-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d8%af%d9%88%d8%ac%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.