چرا انتخاب چارچوب UPVC برای پنجره دوجداره

بررسی انواع پنجره upvc موجود در بازار

چرا انتخاب چارچوب UPVC برای پنجره دوجداره

در اینجا 8 دلیلی که چرا پنجره UPVC بهترین نوع چارچوب پنجره دوجداره می باشد را برای شما بازگو‌ می کنیم با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین چارچوب را برای پنجره دوجداره انتخاب کنید.
1-دوست دار محیط زیست
بی خطر و دوست دار محیط زیست می باشد.
2-اتصالات کاملا جوشکاری شده
چارچوب و قاب جوشکاری شده مقاومت بی نظیری به شرایط آب و‌هوایی از خود نشان می دهد و از نظر زیبایی ظاهری بدون هیچ ‌گونه پیچ یا پرچ می باشد.انتخاب چارچوب upvc پنجره دوجداره
3-درزگیرهای فشرده دوگانه
درزگیرهایی با قابلیت عایق بندی در برابر هوا، آب، صدا و گرما
4-گزینه های مختلف شیشه
شیشه های ضخیم مختلفی در پنجره دوجداره قرار می گیرد تا عایق بندی مناسبی در برابر دما و صدا ایجاد شود. پنجره دوجداره هم چنین بالاترین رده بندی انرژی و عایق بندی گرما را دارا می باشد.
5-پروفیل مرغوب
سطح بسیار شفاف ، مقاومت بالا در برابر اشعه UV، هوای نمکی و بادهای سنگین ، ضربه محکم، خوردگی و پوسیدگی و هم چنین بدون نیاز به اقدامات مربوط به تعمیر و‌ نگهداری و مقاوم در برابر تجمع حشرات باعث می شود پنجره دوجداره نسل های زیادی باقی بماند.
6- پروفیل سه بخشی
در پنجره دوجداره حداکثر عایق بندی در برابر صدا و دما را ایجاد می کند.
7- ساختار پیشرفته
اتصالات کاملا جوشکاری شده که باعث می شود پروفیل های سه بخشی به طور بی نقص به هم متصل شوند.
8- استیل گالوانیزه شده تقویتی
جهت استحکام و مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی استفاده می شود. صرف نظر از نوع انتخاب شده، این نکته از اهمیت زیادی برخوردار است که لبه واحد شیشه عایق بندی شده با آب در تماس نباشد. در صورت تماس با آب می تواند منجر به از کار افتادن قبل از موعد درزگیر و لایه لایه شدن آن شود.

منبع:

http://parsrollpayar.com/portfolio-item/%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%ae%d8%a7%d8%a8-%da%86%d8%a7%d8%b1%da%86%d9%88%d8%a8-upvc-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d8%af%d9%88%d8%ac%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.