شیشه های مقاوم در برابر آتش/ لمینت پنجره دوجداره

بررسی انواع پنجره upvc موجود در بازار

شیشه های مقاوم در برابر آتش/ لمینت پنجره دوجداره



در این مقاله قصد داریم کمی درمورد شیشه های امن پنجره یو پی وی سی و همچنین لمینت آنها صحبت کنیم و نحوه عملکرد آنها را بررسی کنیم و همچنین مقاومت آنها در برابر آتش سوزی و حرارت زیاد را بررسی خواهیم کرد پس باما همراه باشید.

شیشه های ضدحرارتی لایه میانی یا لمینت در برابر حرارت ایجاد شده در آتش سوزی مانند دیواری از کاربر حفاظت می کنند وافزایش دما در یک اتاق را برای مدت زمان خاصی محدود می کنند.

لمینت پنجره یو پی وی سی شیشه های مقاوم ضد حرارتی لمینت از یک یا چند ورق شیشه ای شناور شاخته شده است که با یک یا چند لایه میانی ترکیب شده است. به لطف لایه میانی لمینت، خطرات شکستی و آسیب دیدگی نیز کاهش یافته است و این نوع از شیشه های حفاظتی ضد حرارتی دارای ویژگی حفاظت و ایمنی می باشند. شیشه های ضد حرارتی لمینت پنجره دوجداره را نیز می توان با یک ژل شفاف پر کرد که در معرض آتش سوزی واکنش نشان می دهد و مات می شود. ژل به عنوان یک سپر حرارتی عمل می کند و درجه حرارت را در طرف غیرقابل نفوذ پنجره بسیار پایین نگه می دارد.

ترکیب با انواع پنجره دوجداره

شیشه های مقاوم ضد حرارتی می تواند با دیگر شیشه های پنجره دوجداره مانند شیشه های تزئینی و کم گسیل در همان واحدهای پنجره دوجداره ترکیب شوند.

شیشه های امنیتی پنجره دوجداره

شیشه امنیتی پنجره دوجداره محافظت در برابر تجاوز به حریم دیگری را ارائه می دهد و می تواند به عنوان یک عامل بازدارنده مهم در برابر خرابکاری و تخلف عمل کند. هیچ الزام قانونی از انجمن استاندارد بریتانیا وجود ندارد که شیشه ایمنی در جایی مورد استفاده قرار گیرد. باید ریسک عدم استفاده از این نوع شیشه ها را پذیرفت و یا بیمه ای را برای آن در نظر گرفت.
منبع:

http://parsrollpayar.com/portfolio-item/%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%88%d9%85-%d8%a2%d8%aa%d8%b4-%d9%84%d9%85%db%8c%d9%86%d8%aa-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d8%af%d9%88%d8%ac%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.