پنجره دوجداره با شیشه رفلکس دوجداره شنبه 9 تیر

بررسی انواع پنجره upvc موجود در بازار

پنجره دوجداره با شیشه رفلکس دوجداره شنبه 9 تیر

پنجره upvc مزایای بارزی دارد که باعث شده در بین افراد بسیار مورد استفاده قرار گیرد. البته بعد از خرید پنجره دوجداره upvc باید نکاتی را مورد توجه قرار داد.
شیشه پنجره دوجداره یکی از مواردی است که اهمیت ویژه ای دارد و باید مورد توجه قرار گیرد. در این مقاله قصد داریم در خصوص پنجره دوجداره با شیشه رفلکس دوجداره با شما صحبت کنیم.
پنجره upvc با شیشه ساده معمولی از دو جداره شیشه شفاف تشکیل شده که خاصــیت بازتاب نوری ندارد ونور خورشید را بدون انعکاس از خود عبور می دهند.

شیشه رفلکس دوجداره

شیشه دو جداره رفلکس بطور معمول از یک جداره شیشه شفاف و یک جداره شیشه رفلکس تهیه می شود. تک جداره ی رفلکس را می توان در ضخامت های ۴ و ۶ میل و یا بصورت سکوریت تهیه نمود. با این حال در اکثر پروژه ها از شیشه رفلکس ۴ میل استفاده می شود و ضخامت شیشه ساده را تغییر می دهند.


برخی از ویژگی های شیشه رفلکس دوجداره

• عدم دید از بیرون در روز(در شب این ویژگی برعکس می شود)
• بازتاب نور
• کاهش ورود گرما از طریق نور
• زیبا سازی نمای ساختمان

شیشه دوجداره رفلکس در رنگ های سبز، صورتی، دودی، آبی، طلایی، نقره ای و برنز در بازار موجود است که بالاترین میزان انتقال نور مربوط به شیشه دوجداره نقره ای یا سوپر سیلور می باشد. یعنی شیشه رفلکس نقره ای ما بین شیشه ساده و رفلکس طبقه بندی می شود.

سیجاندژ تولید کننده انواع درب و پنجره upvc
نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع:

http://sijandezh.com/%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d8%af%d9%88%d8%ac%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%b1%d9%81%d9%84%da%a9%d8%b3-%d8%af%d9%88%d8%ac%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.